نتایج قرعه کشی اکسپرس انتری کانادا از 26 اکتبر 2022

نتایج قرعه کشی اکسپرس انتری کانادا

اداره مهاجرت و شهروندی کانادا در آخرین قرعه کشی همه ی برنامه های اکسپرس انتری 4750 دعوت نامه برای متقاضیان اقامت دائم کانادا صادر کرده است از جمله نامزد های کلاس تجربه کانادایی( CEC )، برنامه ی کارگران ماهر فدرال ( FSWP ) و برنامه ی فدرال اسکیل تریدز.نتایج قرعه کشی اکسپرس انتری کانادا از 26 اکتبر 2022 به اطلاع خواهد رسید.

این آخرین قرعه کشی از کاندیدهایی دعوت کردند که حداقل امتیاز سیستم رتبه بندی جامع  (CRS ) 496 را داشتند که چهار امتیاز کمتر از قرعه کشی انجام شده در 12 اکتبر ( حداقل امتیاز 500 ) بوده است.این بار از ماه دسامبر 2020 است که امتیاز CRS  برای قرعه کشی همه ی برنامه های اکسپرس انتری به زیر امتیاز 500 کاهش یافته است.

اکسپرس انتری

یک برنامه ی مهاجرتی کانادا است که برای جذب کارگران ماهر بین المللی به این کشور از طریق اقامت دائم است.یک تصور غلط رایج در مورد اکسپرس انتری این است که اگرچه اسم اکسپرس انتری به خودی خود نشان دهنده ی مهاجرت به کاناداست اما اکسپرس انتری نامی است که به سیستم انلاینی داده می شود ، که برای مدیریت تجمعی برنامه های کارگران ماهر از  3 برنامه ی مختلف کلاس تجربه کانادایی ، برنامه ی کارگران ماهر فدرال و برنامه ی تجارت ماهر فدرال استفاده می شود.

بهتر است بخوانید : قدم به قدم ثبت نام اکسپرس انتری

برای درخواست اقامت دائم از طریق اکسپرس انتری ، داوطلبان باید ابتدا واجد شرایط بودن خود را برای هریک از  سه برنامه ی این سیستم تعیین کنند.بعد از آ ن متقاضیان واجد شرایط باید پروفایل خود را به وبسایت ارسال کنند و امتیاز خود را در CRS  چک کنند .

 امتیاز CRS یک نامزد مشخص می کند که آیا انها دعوتنامه دریافت میکنند یا خیر که کلید اقامت دائم کاناداست.متقاضیانی که دعوتنامه از IRCC  دریافت می کنند 60 روز فرصت دارند تا درخواست الکترونیکی خود را براتی اقامت دائم کانادا تکمیل و ارسال کنند.

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

 
5/5 - (1 امتیاز)

نیاز به مشاوره دارید

فهرست مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *