کسب اقامت ترکیه با خرید خانه و سرمایه گذاری در این کشور

اقامت ترکیه با خرید خانه

تمام افراد به دنبال کسب فرصت برای پیشرفت در زندگی خود هستند. ادامه تحصیل، سرمایه گذاری، شغل و… همه و همه برای ساخت آینده ای روشن تر هستند. همین موضوع باعث شده که امروزه تب و تاب مهاجرت بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. ترکیه یکی از کشور های مهاجر پذیر می باشد که برای متقاضیان شرایط بسیار مناسبی را فراهم نموده است. اخذ اقامت ترکیه با خرید خانه یکی از راه های مطمئن و روشی بسیار سریع برای دریافت شهروندی ترکیه به شمار می رود. دولت ترکیه برای جذب هرچه بیشتر سرمایه گذاران خارجی سعی بر کاهش موانع قانونی و پروسه های اداری نموده است. این کشور اقامت ترکیه با خرید خانه را فقط در اختیار افرادی می گذارد که شهروندان ترکیه بتوانند متقابلا در آن کشور ها اقدام به خرید املاک کنند. شهروندان عضو اتحادیه اروپا، آمریکا، کانادا و ایران مجاز به اخذ اقامت ترکیه با خرید خانه هستند.

اقامت ترکیه با خرید خانه

هر شهروند خارجی می تواند با استفاده از امکان سرمایه گذاری در یک کشور ثانویه اقامت آن کشور را به دست آورد. طبق قوانین کشور ترکیه شهروندان خارجی می توانند با خرید خانه در این کشور از اقامت 1 ساله برخوردار گردند و هر زمان که بخواهند آن را مجددا تمدید کنند. با توجه به میزان بودجه ی در اختیار می توانید خانه ای ویلایی یا آپارتمانی را برای خود و خانواده تان برگزینید. ملک شما می تواند در کنار دریا و یا در روستایی خوش آب و هوا قرار گرفته باشد. اقامت ترکیه با خرید خانه در صورتی امکان پذیر است که ملک خریداری شده از ارزشی بیش از 400 هزار دلار برخوردار باشد. این روش ساده ترین و سریع ترین راهکار برای اخذ اقامت ترکیه به شمار می رود.

می توانید با افزایش بودجه خود علاوه بر سرمایه گذاری فرایند اخذ شهروندی ترکیه را سرعت بخشید. شما با خرید یک ملک به ارزش حداقلی 400 هزار دلار اقامت ترکیه را به دست می آورید. اما با خرید مجموعه ای از املاک می توانید به سادگی روند اخذ شهروندی این کشور را سرعت بخشید. با دریافت پاسپورت ترکیه می توانید از تمام خدمات شهروندی این کشور استفاده کنید. خدماتی چون؛ اجازه کار، ادامه تحصیل و… تنها نمونه هایی از مزایای شهروندی ترکیه هستند.

اقامت ترکیه با خرید خانه
طبق قوانین کشور ترکیه شهروندان خارجی می توانند با خرید خانه در این کشور از اقامت 1 ساله برخوردار گردند.

اقامت ترکیه با اجاره خانه

اگر بودجه کافی برای کسب اقامت ترکیه با خرید خانه در اختیار ندارید، یا به طور کلی تمایلی به سرمایه گذاری از این طریق ندارید، میتوانید اجاره ملک در ترکیه را مد نظر قرار دهید. با اجاره خانه در ترکیه می توانید از ویزای توریستی 1 ساله بهره مند شوید. اما این روش در مقایسه با راهکار اخذ اقامت ترکیه با خرید خانه با محدودیت هایی همراه است. پس از اخذ اقامت ترکیه 1 ساله امکان تمدید آن وجود ندارد. همچنین در مدت زمان اقامت نمی توانید مشغول به کار شوید و یا به ادامه تحصیل بپردازید.

بهتر است بخوانید : صفر تا صد دریافت ویزای تحصیلی ترکیه

همچنین برای ثبت درخواست اقامت باید مبلغی معادل 6000 دلار در حساب بانکی خود موجودی داشته باشید. برای دریافت اقامت ترکیه با اجاره خانه در قدم نخست باید اقدام به عقد قرارداد در یک مرکز مشاور املاک معتبر نمایید. سپس مبلغ اجاره 2 ماه یا 12 درصد از کل اجاره سالانه را به عنوان حق کمیسیون بپردازید. در نهایت تمامی قبوض ملک را مطابق با قوانین کشور ترکیه به نام خود تغییر دهید و برای اخذ اقامت اقدام نمایید.

مدارک لازم برای دریافت اقامت ترکیه

  • برگه‌ دریافتی از سوی اداره مهاجرت.
  • قبوض پرداخت مالیات.
  • اخذ بیمه درمانی؛ البته برای افرادی که بیش از 65 سال سن دارند، نیازی نیست.
  • تاییدیه ی اجاره نامه توسط دفتر اسناد رسمی کشور ترکیه.
اقامت ترکیه با اجاره خانه
اقامت ترکیه با خرید خانه در صورتی امکان پذیر است که ملک خریداری شده از ارزشی بیش از 400 هزار دلار برخوردار باشد.

اقامت ترکیه با خرید مغازه

همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم بهترین، راحت ترین و سریع ترین راه برای اخذ اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری در این کشور است. کسب اقامت ترکیه با خرید خانه نخستین راهکار بود. راهکار بعدی اخذ اقامت ترکیه با خرید مغازه و راه اندازی یک کسب و کار است. با خرید مغازه در کشور ترکیه علاوه بر این که کسب و کار خود را راه اندازی می کنید و سود مناسبی به دست می آورید، می توانید برای دریافت اقامت این کشور اقدام نمایید. برای راه اندازی کسب و کار با خرید مغازه باید به موارد زیر توجه کنید.

  • اگر بودجه کافی در اختیار دارید می توانید علاوه بر راه اندازی کسب و کار اقامت ترکیه را نیر به دست آورید.
  • درصورتی که می توانید بر سرمایه ی اولیه ی خود بیفزایید امکان کسب نمایندگی برند های معروف گزینه ی بسیار مناسبی به نظر می رسد.
  • خرید یک مغازه که در حال فعالیت می باشد و ادامه ی راه آن کسب و کار یکی دیگر از گزینه های بسیار مناسب برای اخذ اقامت ترکیه به شمار می رود.

مراحل خرید مغازه و راه اندازی کسب و کار در کشور ترکیه

  • در قدم نخست باید مغازه ای مناسب بیابید و در زمینه ی منطقه و نوع فروشگاه های فعال در آن ناحیه تحقیق کنید.
  • پس از آن برای شروع کار باید از وزارت کار ترکیه کسب اجازه نمایید و مجوز دریافت کنید.
  • سپس یک کد مالیاتی بسته به محل کار و سکونت در اختیار شما قرار می گیرد. با ارائه ی آن به اداره مالیات یک گواهی ثبت برای کسب و کار خود دریافت خواهید کرد.
  • در مرحله بعد باید با مراجعه به یک موسسه حقوقی اقدام به انتشار یک آگهی مبنی بر شروع فعالیتتان در روزنامه نمایید.
  • در نهایت با مراجعه به شهرداری و ارائه مدارک می توانید مغازه خود را افتتاح کنید.

اخذ اقامت ترکیه از طریق سایر روش های سرمایه گذاری

  • سرمایه ثابت: برای این که بتوانید با استفاده از سرمایه ثابت اقدام به اخذ شهروندی کشور ترکیه کنید باید حداقل مبلغ 500 هزار دلار را در بخش هایی چون ساختمان سازی یا تولیداتی، مانند ماشین آلات و تجهیزات این کشور سرمایه گذاری کنید.
اخذ اقامت ترکیه از طریق سایر روش های سرمایه گذاری
می توانید با اختصاص مبلغ 500 هزار دلار در بخش اوراق بهادار شهروندی کشور ترکیه را دریافت کنید.
  • اشتغال زایی:مطابق قوانین ترکیه یک شهروند خارجی در صورتی که بتواند برای حداقل 50 نفر از شهروندان کشور ترکیه اشتغال زایی کند، می تواند تابعیت این کشور را دریافت نماید.
  • افتتاح سپرده بانکی: با افتتاح حساب در بانک های ترکیه می توانید اقامت این کشور را به دست آورید. در این روش به یک بانک ترکیه ای مراجعه کرده و یک حساب با موجودی حداقلی 500 هزار دلار افتتاح می کنید.
  • این مبلغ تا 3 سال باید دست نخورده در حساب شما باقی بماند.
  • بانک مورد نظر باید در کشور ترکیه تاسیس شده باشد و شعبه ای از یک بانک خارجی نباشد.
  • موجودی حساب شما باید از امکان تبدیل به سایر ارز های خارجی و فلزات گران بها برخوردار باشد.
  • سرمایه گذاری در اوراق بهادار: می توانید با اختصاص مبلغ 500 هزار دلار در بخش اوراق بهادار شهروندی کشور ترکیه را دریافت کنید. باید تا 3 سال در این حوزه زیر نظر وزارت خزانه داری و اقتصاد ترکیه فعالیت نمایید.
  • سرمایه گذاری در صندوق سهام: با کسب تاییدیه از هیئت بازار سرمایه و وزارت امور خارجه کشور ترکیه می توانید در حوزه بازار سهام ترکیه به فعالیت بپردازید. برای کسب اقامت از این طریق باید حداقل مبلغ 500 هزار دلار سرمایه را در بازار سهام به کار بگیرید.

شرایط کسب اقامت ترکیه با سرمایه گذاری

دریافت تابعیت کشور ترکیه شامل تمام افراد نمی شود. افراد متقاضی باید شرایط لازم برای اخذ اقامت کشور ترکیه را مهیا کنند. پروسه دریافت شهروندی ترکیه در مقایسه با سال های گذشته بسیار ساده تر شده است. به عنوان مثال مبلغ حداقلی سرمایه گذاری از 1 میلیون دلار به 250 هزار دلار و مدت زمان دریافت پاسپورت از یک سال به 2 تا 3 ماه کاهش یافته است. میزان سرمایه گذاری با مبلغی مشخص و حداقلی مشخص شده است. این مبلغ توسط رئیس جمهور کشور ترکیه تایین شده و در صورتی که فرد متقاضی طبق ماده 418 تصمیمات ریاست جمهوری صلاحیت لازم را داشته باشد، می تواند برای دریافت اقامت ترکیه اقدام نماید. با سرمایه گذاری در کشور ترکیه علاوه بر خودتان می توانید برای سایر افراد خانواده نیز درخواست اقامت را به ثبت برسانید. برای این کار نیازی به ایجاد فایل های مختلف و جداگانه برای هر کدام از افراد خانواده نیست.

شرایط کسب اقامت ترکیه با سرمایه گذاری
پروسه دریافت شهروندی ترکیه در مقایسه با سال های گذشته بسیار ساده تر شده است.

منافع سرمایه گذاری در کشور ترکیه

  • تسهیل و سرعت بخشی به روند اخذ اقامت ترکیه.
  • امکان فعالیت اقتصادی، اشتغال به کار و سرمایه گذاری دائمی در کشور ترکیه.
  • تسهیل در روند دریافت ویزای شینگن.
  • برای اخذ ویزای ترکیه نیازی به یادگیری زبان ترکیه ای نمی باشد و تا زمان دریافت پاسپورت نیازی به حضور متقاضی در این کشور نیست.

هزینه زندگی در کشور ترکیه

بی شک یکی از مهمترین فاکتور ها برای زندگی در یک کشور خارجی میزان هزینه زندگی است. همین موضوع به یک مزیت برای کشور ترکیه بدل شده است. هزینه زندگی در کشور ترکیه نسبت به سایر نقاط جهان بسیار مناسب تر است. از این رو پس از اخذ اقامت ترکیه با خرید خانه به راحتی می توانید در کشور ترکیه زندگی کرده و به کار و ادامه تحصیل بپردازید. هزینه ی زندگی در ترکیه بسته به شهری که در آن سکونت می کنید متفاوت است. به عنوان مثال مخارج زندگی در شهر های بزرگ و توریستی به مراتب بیشتر از سایر مکان ها است. در ادامه چند مورد از مهمترین هزینه ها به صورت میانگین شرح داده شده اند.

  • به طور متوسط هزینه ی یک خانواده ی 4 نفره در کشور ترکیه بدون در نظر گرفتن اجاره ماهانه 6000 تا 8000 لیر است.
  • هزینه ی زندگی یک فرد مجرد بدون در نظر گرفتن اجاره، ماهانه 3400 لیر است.
  • مخارج زندگی فرد دانشجو در کشور ترکیه بسته به رشته تحصیلی، دانشگاه محل تحصیل و شهر محل سکونت متفاوت است. اما به صورت میانگین 3000 تا 4000 لیر در ماه می باشد.
  • مخارج روزمره و خورد و خوراک: در هرکجای جهان که باشید صرف وعده های غذایی در رستوران پرهزینه تر از طبخ غذا در خانه است. علاوه بر این دولت ترکیه برای کاهش مصرف الکل مالیات های سنگینی در نظر گرفته است. از این رو صرف غذا به همراه نوشیدنی در رستوران می تواند بر هزینه های زندگی شما بیفزاید. البته گفتنی است که قیمت مواد غذایی در ترکیه نسبت به سایر کشور ها بسیار مقرون به صرفه تر است. با تمام این اوصاف با کمی درایت در صرفه جویی مخارج زندگی خود می توانید به عنوان شهروند ترکیه یک زندگی مناسب برای خود دست و پا کنید.
اقامت ترکیه با خرید خانه و سرمایه گذاری
یکی از مهمترین فاکتور ها برای زندگی در یک کشور خارجی میزان هزینه زندگی است.
  • هزینه حمل و نقل: هزینه سوخت در کشور ترکیه در مقایسه با سایر کشور ها بسیار مناسب تر است اما در مقایسه با میانگین درآمدی چندان ارزان به نظر نمی رسد. به عنوان یک شهروند که به تازگی اقامت ترکیه با خرید خانه را به دست آورده است جا به جایی با خودروی شخصی بر هزینه های شما می افزاید. علاوه بر هزینه ی سوخت باید تعمیرات و بیمه خودرو را نیز در نظر بگیرید. رفت و آمد با استفاده از وسایل نقلیه عمومی بسیار به صرفه تر است و در هزینه های شما صرفه جویی می کند.
  • البسه: در صورتی که به خرید لباس های مارک دار و با کیفیت علاقه دارید، حقوق شما نمی تواند کفاف این تجملات را بدهد. البسه در ترکیه در مقایسه با کشور های اروپایی از قیمت مناسبی برخوردار هستند اما با توجه به میانگین حقوق دریافتی در این کشور گران قیمت به نظر می رسند.
  • هزینه قبوض خانه: اداره ی مخارج خانه با توجه به هزینه آب و برق در ترکیه کار سختی نیست. اما این هزینه ها با توجه به متراژ خانه و محل زندگی متفاوت است.  هزینه خدمات اولیه در حدود 70 دلار و اینترنت 16 دلار در ماه می باشد.

مناسب ترین مناطق کشور ترکیه برای دریافت اقامت ترکیه با خرید خانه

در ادامه به برخی از مناطق مناسب برای دریافت اقامت ترکیه با خرید خانه اشاره می کنیم. هزینه ی ملک در این مناطق بسیار مناسب است و علاوه بر اینکه نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود می تواند دریافت شهروندی کشور ترکیه را برای شما به همراه داشته باشد.

دالامان Dalaman

دالامان منطقه ای آرام با طبیعتی بسیار زیباست که از شرایط بسیار مناسبی برای زندگی برخوردار است. اخذ اقامت ترکیه با خرید خانه در دالامان می تواند بهترین گزینه برای گذران دوران بازنشستگی باشد. یکی از مزایای این شهر برای خرید ملک برخورداری آن از فرودگاه بین المللی است. برای اینکه بتوانید شهروندی کشور ترکیه را دریافت کنید تا 3 سال نباید ملک خود را به فروش برسانید. همچنین برای دریافت اقامت ترکیه با خرید خانه نباید ملک به صورت اقساطی خریداری شده باشد.

دالامان Dalaman
دالامان منطقه ای آرام با طبیعتی بسیار زیباست.

ترابزون Trabzon

ترابزون یک منطقه ی ایده آل برای دریافت اقامت ترکیه با خرید خانه و سرمایه گذاری است. در مقایسه با شهر های بزرگ و مناطق ساحلی مدیترانه، قیمت زمین و املاک در ترابزون بسیار مناسب تر است. برخلاف تمایل اروپایی ها به جنوب و غرب ترکیه، این منطقه بیشتر مورد توجه مهاجرین خاورمیانه ای قرار گرفته است. این منطقه دارای فرهنگ سنتی است و برای سکونت افرادی که قصد دارند به همراه خانواده خود مهاجرت کنند بسیار مناسب است.

دیدیم Didim

Didim یا Altinkum یکی از مناطق بسیار مناسب برای کسب اقامت ترکیه با خرید خانه به خصوص برای دوران بازنشستگی است. این منطقه هوای بسیار مطبوع و طبیعتی زیبا دارد. از طرف دیگر قیمت ملک در دیدیم بسیار مناسب است. از دلایل ارزانی ملک در این منطقه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود زمین های بسیار برای ساخت و ساز و خانه های فراوان برای سکونت.
  • انجام جاده کشی و عدم پیشرفت منطقه تا به امروز که همین موضوع موجب افزایش ارزش ملک در آینده ای نزدیک می شود.

آلانیا Alanya

آلانیا یکی از مناطقی است که در آینده ای نزدیک به یکی از قطب های گردشگری ترکیه بدل می شود. از این رو ارزش املاک در آن می تواند به شکل چشمگیری افزایش یابد. با کمی گشت و گذار در این منطقه می توانید علاوه بر دریافت اقامت ترکیه با خرید خانه پول خود را سرمایه گذاری نمایید. دولت ترکیه برنامه های دراز مدتی برای جذب گردشگران و سرمایه گذاران خارجی به این منطقه در نظر گرفته است.

بورسا Bursa

یکی دیگر از شهر های مورد توجه مهاجرین خاورمیانه ای بورسا است. تنوع املاک در این منطقه بسیار زیاد است و بسته به بودجه خود می توانید خانه ویلایی یا واحد آپارتمانی را خریداری کنید. منطقه بورسا دارای سواحل زیبا، کوهستان، طبیعت بکر و مکان های تاریخی است که زندگی در این منطقه را بسیار جذاب تر می کند.

پاسپورت ترکیه

پاسپورت کشور ترکیه رتبه 56 در دنیا را به خود اختصاص داده  و از اعتبار مطلوبی برخوردار است و پس از دریافت آن به سادگی می توانید به بسیاری از نقاط دنیا سفر کنید.

اقامت ترکیه با خرید خانه
پس از اخذ اقامت ترکیه با خرید خانه و دریافت گذرنامه این کشور می توانید بدون ویزا به 72 کشور جهان سفر کنید.

انواع پاسپورت ترکیه

کشور ترکیه 4 نوع پاسپورت برای شهروندان خود در نظر گرفته است.

  • پاسپورت سبز: این نوع پاسپورت در اختیار افراد مهم سیاسی و حکومتی قرار داده می شود.
  • پاسپورت قرمز: پاسپورت قرمز گذرنامه ای است که برای شهروندان عادی در نظر گرفته شده است.
  • پاسپورت سیاه: دیپلمات های کشور ترکیه از این نوع پاسپورت استفاده می کنند.
  • پاسپورت خاکستری: خبرنگاران و افراد سیاسی رده پایین از پاسپورت خاکستری استفاده می کنند.

مزایای پاسپورت کشور ترکیه

پس از اخذ اقامت ترکیه با خرید خانه و دریافت گذرنامه این کشور می توانید بدون ویزا به 72 کشور جهان سفر کنید.

  • برای سفر به کشور هایی چون اوکراین، آرژانتین، برزیل، کلمبیا، کاستاریکا، پاراگوئه، قطر، هنگ کنگ، اندونزی، گرجستان، ژاپن، مالزی، سنگاپور، تایلند و… نیازی به درخواست ویزا نمی باشد.
  • از سوی دیگر می توانید به راحتی با استفاده از ویزای فرودگاهی به بیش از 42 کشور جهان سفر کنید. کشور های چون کویت، بحرین، لبنان، کشور های آفریقایی و… از این دسته هستند.
  • پس از دریافت گذرنامه ترکیه می توانید برای سفر به کشور هایی چون لائوس، ارمنستان، ماداگاسکار، عمان، تایوان، پاکستان، امارات متحده عربی، تاجیکستان و… با استفاده از ویزای الکترونیکی اقدام نمایید.
  • دریافت پاسپورت ترکیه، حقوق شهروندی این کشور را به همراه دارد. از این رو می توانید در ترکیه به طور رایگان به تحصیل بپردازید و در انتخابات این کشور شرکت کنید.
  • دیگر مزیت پاسپورت ترکیه بهره مندی از خدمات درمانی رایگان و دریافت مستمری به هنگام بازنشستگی است.
  • سهولت بخشی به روند درخواست ویزا شینگن و سفر به کشور های عضو آن از دیگر مزیت های گذرنامه ترکیه است.
  • اعتبار پاسپورت ترکیه 10 سال است و پس از دریافت آن ملیت قبلی شما نیز حفظ می گردد.
  • پس از دریافت گذرنامه ترکیه دیگر نیازی به تمدید مدت اقامت در بازه ی زمانی مشخص نیست.

مدارک لازم برای اخذ اقامت ترکیه با خرید خانه

مدارکی که باید برای اخذ اقامت ترکیه با خرید خانه ارائه نمایید به دو گروه تقسیم می شوند.

مدارک لازم برای اخذ اقامت ترکیه با خرید-خانه
پس از خرید ملک باید مراحل اداری را برای دریافت اقامت کشور ترکیه پشت سر بگذارید.

مدارک مورد نیاز برای خرید ملک

پس از یافتن ملک مورد نظر، باید به عنوان یک خریدار خارجی مدارک زیر را ارائه نمایید.

  • اصل گذرنامه.
  • دو قطعه عکس 4×3.
  • آدرس و مدارک محل زندگی.
  • ارائه برگه شماره مالیاتی که پس از افتتاح حساب بانکی در ترکیه دریافت نموده اید.
  • ارائه گزارش شرایط ملک مورد نظر که از سوی شهرداری تنظیم شده است.
  • ارائه بیمه نامه ملک در برابر زلزله و سایر بلایای طبیعی.
  • سند ملک یا تاپو.
  • در صورت لزوم، حضور مترجم رسمی زبان ترکی.

مدارک لازم جهت دریافت اقامت ترکیه با خرید خانه

پس از خرید ملک باید مراحل اداری را برای دریافت اقامت کشور ترکیه پشت سر بگذارید. مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت ترکیه با خرید خانه به شرح زیر هستند:

  • چهار قطعه عکس 4×3.
  • ارائه برگ دریافتی از اداره مهاجرت کشور ترکیه یا راندوو.
  • ارائه برگه بیمه ملک و فیش پرداختی آن.
  • ارائه سند ملک به همراه نسخه رو گرفت.
  • به همراه داشتن اصل پاسپورت و رو گرفت از صفحه اول و صفحه ای که آخرین مهر ورود به کشور ترکیه در آن قرار دارد.
  • آدرس دقیق محل سکونت خریدار و فروشنده.

مزایای مهاجرت و اخذ اقامت ترکیه با خرید خانه

سفر به کشور ترکیه و دریافت شهروندی این کشور مزایای فراوانی به همراه دارد.

سهولت در اخذ اقامت ترکیه

دولت ترکیه برای جذب هرچه بیشتر سرمایه گذار، شرایط بسیار آسانی را در نظر گرفته است. هر فرد خارجی پس از ورود به کشور ترکیه می تواند درخواست اقامت خود را مطرح کند و پس از 5 سال اقامت موقت شهروندی، اقامت دائم خود را دریافت نماید.

میزان امنیت بالای کشور ترکیه

کشور ترکیه یکی از امن ترین کشور های منطقه است. شما به همراه خانواده خود در هر ساعت از شبانه روز می توانید در خیابان های ترکیه تردد کنید. رتبه کشور ترکیه از نظر امنیت در میان کشور های جهان حتی از کانادا، انگلیس و استرالیا نیز برتر است.

کیفیت زندگی در ترکیه

برای داشتن یک زندگی شاد و مفرح در ترکیه نیازی نیست که ثروتمند باشید. با داشتن درآمدی متوسط می توانید یک زندگی مناسب و به دور از هرگونه تنش اقتصادی برای خود و خانواده تان مهیا کنید. به طبع هر چه بر درآمد شما افزوده شود می توانید بهتر و با کیفیت تر زندگی کنید.

کیفیت زندگی در ترکیه
سفر به کشور ترکیه و دریافت شهروندی این کشور مزایای فراوانی به همراه دارد.

پایین بودن میزان مالیات

دولت ترکیه شرایط بسیار مناسبی را برای محاسبه مالیات املاک در نظر گرفته است. به عنوان مثال اگر دارای یک ملک مسکونی و یک زمین باشید فقط کافی است مالیات ملک مسکونی را بپردازید.

ارائه خدمات پزشکی

داشتن بیمه درمانی در ترکیه برای تمام افراد الزامی است و هزینه درمان های جزئی و جراحی را پوشش می دهد. بیمارستان های ترکیه و کلینیک های درمانی این کشور از تجهیزات به روز استفاده می کنند و از کادر درمانی بسیار حاذقی برخوردار هستند. همین موضوع کشور ترکیه را در میان 10 کشور برتر در زمینه جذب توریسم جهت امور درمانی قرار داده است.

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

 
5/5 - (1 امتیاز)

نیاز به مشاوره دارید

فهرست مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *