كانادا پذيراي بيش از ٣٠٠،٠٠٠ اقامت دائم جديد

پذیرش اقامت دائم کانادا در 2022

کانادا تا کنون پذیرای بیش از 300.000 اقامت دائم جدید در سال 2022 بوده است بر اساس اطلاعات موجود در وبسایت مهاجرت و شهروندی کانادا ircc در مسیر رسیدن به هدف برنامه ی مهاجرتی خود یعنی 431.000 اقامت دائم جدید تا پایان سال 2022 است، به گفته شان فریزر وزیر مهاجرت کانادا در سال جاری پذیرای بیش از 300.000 اقامت دائم جدید بوده است .
رکورد قبلی در سال 2021 در مجموع 405.303 تازه وارد در کانادا بوده است که عمدتا از طریق برنامه های نامزد استانی و کلاس تجربه ی کانادایی CEC بوده است.

این امکان وجود دارد که اگر مهاجرت با نرخ فعلی در 4 ماه باقی مانده از سال ادامه یابد کانادا می تواند از هدف خود فراتر رود.برای تسهیل این اعداد استخدام 1250 کارمند جدید را اعلام کرده است.
داده ها نشان می دهد که بیشترین تعداد مهاجران جدید 68 ، 280 از هند هستند و رتبه ی دوم یعنی چین 16540 نفر هستند.کشورهای دیگر فیلیپین ، افغانستان و نیجریه هستند.

تعداد نامزد های استانی نیز از سال گذشته افزایش یافته است بیش از یک سوم مهاجرین استان انتاریو را برای زندگی انتخاب می کند ، استان بیریتیش کلمبیا استان محبوب دومین استان محبوب برای مهاجران تازه وارد بوده است.

کانادا همچنین در تلاش برای افزایش تعداد مهاجران جدید است زیرا با نرخ بیکاری پایین و همچنین بیش از 1 میلیون شغل خالی مواجه است.
افزایش میزان بازنشستگی در دهه آینده همراه با نرخ پایین زاد و ولد به این معنی است که کانادا قادر به حمایت از نیروی کار یا اقتصاد بدون مهاجرین نیست.

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

 
امتیازاین مطلب

نیاز به مشاوره دارید

فهرست مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *