بایدها و نبایدهای برنامه ی اسکیل ترید کانادا

اسکیل ترید کانادا

اسکیل ترید کانادا یکی از محبوب ترین شیوه های مورد توجه در مهاجرت کاری به این کشور می باشد. امروزه بسیاری از متقاضیان با شرکت در برنامه ی اسکیل ترید، به دنبال اقامت موقت و دائم در کشور کانادا هستند.  شما می توانید به کمک برنامه ی اسکیل ترید کانادا، مهاجرت کاری خود را به این کشور شکل دهید. البته بایستی تخصص و سابقه ی کافی را در خصوص شغلی که انتخاب می کنید داشته باشید.

بهترین کشورها برای تریدرها

می دانید که مهمترین و اصلی ترین شرایط مربوط به شرکت در برنامه ی اسکیل ترید کانادا کدامند؟ شما هم قصد دارید با توجه به تجربه و دانشی که دارید، شغل مناسبی را در کشور کانادا پیدا کنید؟

مهاجرت امروزه یکی از مهمترین موضوعات میان بسیاری از جوانان و دانشجویان می باشد که افراد به دنبال آن هستند. چرا که دوست دارند با توجه به مهارت و شرایطی که دارند در یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان اقامت نموده و زندگی جدیدی را آغاز نمایند.

همچنین در نظر داشته باشید که مهاجرت به اشکال بسیار مختلفی در حال برگزاری است. از طرفی کشورهای توسعه یافته نیز با آغوش گرم از مهاجران استقبال می کنند تا بتوانند از توانایی های آنها بهره مند شوند.

یکی از بهترین روش های مربوط به مهاجرت را اسکیل ترید شکل داده است. اسکیل ترید به معنای مشاغل ماهر می باشد که امروزه بسیاری از مهاجران به خصوص جوانان به دنبال مهاجرت از طریق اسکیل ترید هستند.

در حال حاضر کشورهای بسیار زیادی با شرایط گفته شده به دنبال پذیرش مهاجران متخصص هستند. چرا که مهاجرت نیروی متخصص و فنی می تواند مزایای بسیار زیادی را برای کشورهای مقصد داشته باشد.

همچنین در نظر بگیرید که کشورهای زیادی برای تریدرها آماده هستند. از مهمترین آنها می توان به کشورهای آلمان، انگلیس، آمریکا، فرانسه و کانادا اشاره کرد. به عبارتی کشورهایی که نیروی جوان و متخصص کمتری را دارند، بیشتر از مهاجرت اسکیل ترید استقبال می کنند. به همین دلیل مهاجران دوست دارند تا با توجه به شرایط مهاجرت تریدر، به یکی از بهترین کشورهای جهان مهاجرت نمایند.

بدون تردید در میان تمام روش های مهاجرتی، مهاجرت اسکیل ترید کانادا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. شما نیز می توانید با توجه به مهارت و تخصصی که دارید، خود را آماده ی مهاجرت کاری کنید. از سوی دیگر در صورت داشتن هرگونه مشکل یا سوالی می توانید با متخصصان ما از موسسه آتیه دار تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را اخذ کنید.

بهترین کشور برای تریدرها

در ادامه مطالب سعی داریم تا در مورد شرایط مربوط به مهاجرت تریدر ها به کانادا توضیحات بیشتری را ارائه دهیم. با ما همراه شوید.

مهاجرت تریدر

اسکیل ترید کانادا همانطور که اشاره شد یکی از مهمترین و حساس ترین برنامه های مهاجرتی به این کشور می باشد که متخصصان فنی می توانند به کمک این برنامه، مهاجرت خود را شکل دهند. توجه داشته باشید که در سال های اخیر وضعیت  اقتصادی و اشتغالی کشورمان بسیار نامساعد شده است.

همین امر سبب شده تا بسیاری از متخصصان و جوان های کشورمان به دنبال مهاجرت به کشورهای توسعه یافته و مدرن باشند. فراموش نکنید که جوان های ایرانی تخصص بالایی را در زمینه های بسیار مختلف دارند و برخی از آنها در تلاشند تا استعدادهای خود را در کشورهای توسعه یافته شکوفا نمایند.

پیشنهاد می کنیم که حتما در خصوص شرایط مربوط به اسکیل ترید کانادا اطلاعات دقیقی را به دست آورید.

برای این منظور نیز می توانید با مشاوران حرفه ای ما در این زمینه مشورت نمایید.

همچنین در نظر بگیرید که مهاجرت به کشورهای مدرن جهان می تواند مزایای گسترده ای را برای مهاجران داشته باشد.

دیگر وقت آن رسیده است که خودتان را برای یک زندگی جدید آماده نمایید و مهاجرت تان را شکل دهید. مجموعه ما نیز سعی خواهد داشت تا شما را در مسیری که انتخاب نموده اید همراهی کند. از طرفی کشورهای مقصد نیز شرایط منعطف پذیری را برای مهاجرت تریدرها تدوین کرده اند. بنابراین متخصصان علاقه مند می توانند با خیال آسوده فرایند مربوط به مهاجرت کاری خود را طی کنند.

مهاجرت تریدر

منظور از اسکیل ترید کانادا چیست؟

کشور کانادا یکی از بزرگ ترین و پهناورترین کشورهای جهان می باشد که شما می توانید به وضوح کمبود نیروی متخصص جوان و حرفه ای را در این کشور مشاهده نمایید. بنابراین مسئولان دولتی کشور کانادا به دنبال جذب نیروهای متخصص از کشورهای دیگر می باشند.

چرا که کشور کانادا از این طریق می تواند کمبود نیروی متخصص و فنی خود را رفع نماید. برنامه ی اسکیل تریدکانادا مناسب برای افرادی است که مهارت ها و تخصص آنها از سوی ارگان های دولتی این کشور تایید شده باشد.

همچنین کشور کانادا در این برنامه اسامی یکسری از مشاغل را مشخص کرده و علاقه مندان می توانند با توجه به لیست منتشر شده، از برنامه ی یاد شده بهره مند شوند. برخی از مشاغل منتشر شده جزو محبوب ترین و پرطرفدارترین شغل ها در این کشور هستند. شما بایستی اطلاعاتی دقیقی را از شغل های یاد شده داشته باشید.

دولت کانادا برای ارزیابی مهاجران از روش ها و تکنیک های بسیار متعددی استفاده می کند. اکنون که شما هم قصد مهاجرت کاری به کشور یاد شده را دارید، بهتر است که با فوت و فن های برنامه ی اسکیل ترید از نزدیک آشنا شوید. چرا که در این صورت می توانید مهاجرت راحتی را داشته باشید.

می توان در برنامه اسکیل ترید استانی کشور کانادا شرکت کرد؟

یکی از مهمترین موضوعاتی که ذهن بسیاری از نیروی های متخصص را به سوی خود مشغول نموده است، راهنمای شرکت در برنامه استانی اسکیل ترید کانادا می باشد. در این برنامه به تمام قلمروها و استان های کشور کانادا اجازه داده شده است که نامزد متقاضیان اسکیل ترید باشند.

به عبارتی متقاضیان دوست دارند تا با توجه به شرایط زندگی در استان های مختلف کشور کانادا، در یکی از ایالات این کشور اقامت نمایند. استان ها نیز می توانند nominated متقاضیان را قبول کنند. از سوی دیگر هر یک از استان های کانادا از برنامه نامزد پی ان پی بهره می برند.

مهمترین برنامه های نامزد استانی کانادا به شکل ذیل هستند:

برنامه ی مهاجرتی استان آلبرتا AINP

برنامه ی مهاجرتی استان بریتیش کلمبیا BC PNP

برنامه ی مهاجرتی استان منیتوبا MPNP

برنامه ی مهاجرتی استان نیوبرانزویک NBPNP

برنامه ی مهاجرتی استان لابرادور و نیوفاوندلند NLPNP

برنامه ی مهاجرتی استان نوا اسکوشیا NPN

توجه داشته باشید که در برنامه ی استانی اسکیل ترید کانادا، استان ها با توجه به نیروی متخصصی که نیاز دارند، از متقاضیان حمایت کنند. البته فراموش نشود که استان های مختلف قوانین و شرایط متفاوتی را برای متقاضیان در نظر گرفته اند.

متقاضیان می توانند با کسب دعوت نامه از سوی استان مدنظر خود، رتبه ی اکسپرس اینتری خود را نیز بالا ببرند. اخذ دعوت نامه ی یاد شده می تواند روحیه ی متقاضیان را بهبود ببخشد.

همچنین جهت اخذ و دریافت ویزای مربوط به اسکیل ترید بایستی نمره مجاز و قابل توجهی را در رتبه بندی صورت گرفته به دست آورید. رتبه بندی متقاضیان براساس سابقه کار، تحصیلات، سن ونمره زبان تعیین و مشخص می شود. امیدواریم بتوانید با کسب رتبه ی بالا در کمترین زمان ممکن ویزای مورد نیاز خود را اخذ نمایید.

منظور از اسکیل ترید کانادا چیست؟

نحوه ی شرکت در برنامه های اسکیل ترید کانادا

اکنون که در خصوص برنامه ی اسکیل ترید کانادا یکسری از مهمترین اطلاعات را به دست آورید، می توانید تصمیم تان را در خصوص مهاجرت کاری نهایی نمایید. متقاضیانی که شرایط لازم برای شرکت در برنامه ی یاد شده را دارند، می توانند امتیاز بالایی را نیز در اکسپرس اینتری به دست آورند. داشتن امتیاز بالا در رتبه بندی اکسپرس اینتری می تواند ورود متقاضیان به کشور کانادا را قطعی نماید.

ضروری ترین شرایط مورد نیاز برای اسکیل ترید کشور کانادا

افرادی که قصد دارند تا در آینده در برنامه ی اسکیل ترید کانادا شرکت کنند، بایستی یکسری از مهمترین شرایط را داشته باشند. توصیه می گردد که با دقت بالایی شرایط مورد نیاز جهت شرکت در برنامه ی یاد شده را بررسی نمایید. شما می توانید با بررسی شرایط یاد شده، توانایی های خود را مورد ارزیابی قرار دهید. مهمترین و ضروری ترین شرایط مربوط به شرکت در برنامه اسکیل ترید کانادا عبارتند از:

–         متقاضیان بایستی مدرک فنی معتبری را در اختیار داشته باشند. البته مدرک یاد شده بایستی از سوی یک شرکت کانادایی صادر شده باشد.

–         از مهمترین شرایط شرکت در برنامه ی اسکیل ترید کانادا می توان به داشتن تمکن مالی کافی اشاره کرد. متقاضیان بایستی بتوانند از تامین هزینه های زندگی خود بربیایند.

–         متقاضیان بایستی صلاحیت کاری لازم را داشته باشند و بتوانند به راحتی از پس جنبه های مختلف کار بربیایند.

–         داشتن مدرک زبان معتبر نیز از مهمترین شرایط مربوط به شرکت در برنامه اسکیل ترید کانادایی می باشد. شما بایستی نمره ی خوبی را در آزمون آیلتس به دست آورید.

منظور از اسکیل ترید کانادا چیست؟

جمع بندی 

در قسمت های قبلی مقاله سعی داشتیم تا در مورد شرایط شرکت در برنامه ی مهاجرتی اسکیل ترید کانادا توضیحات مفصلی را ارائه دهیم. از سوی دیگر مهاجرت کاری به کانادا از طریق برنامه ی یاد شده در کشور ما یکی از محبوب ترین روش های مهاجرتی به شمار می آید.

در واقع برنامه Federal Skilled Trades program به تمام کارفرمایان کانادایی این فرصت را می دهد که نیروی مورد نیاز خود را از میان مهاجران متخصص و با استعداد استخدام کنند. شما می توانید با توجه به مهارتی و سابقه ی شغلی که دارید، در یکی از بهترین مشاغل موجود در کشور کانادا استخدام شده و فعالیت تان را آغاز نمایید. 

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

 
4.9/5 - (18 امتیاز)

نیاز به مشاوره دارید

فهرست مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب مرتبط

2 پاسخ

  1. من مدرکم رو از خود سازمان فنی و حرفه ای گرفتم. اگه بخوام از این طریق مهاجرت کنم مورد قبول کشور کانادا هست یا خیر؟

  2. سلام میخواستم بدونم الان دقیقا کانادا به چه مشاغلی بیشتر نیاز داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *